måndag 5 oktober 2009

Barack Obama

Är det bara jag som ser att det inte är han som styr USA?
och att allt bara är en stor konspiration?
han sa att han skulle lägga ner Guantanamo bay,
inget som har hänt där,
han sa att han skulle ta ur trupperna ur Irak, han skickar fler..
vad händer med världen?
och samma sak med 9/11

Planet som påstods krascha in i Pentagon återfanns aldrig och många ögonvittnen upplevde en tryckvåg.
Något sådant skulle omöjligtvis kunna uppstå av ett flygplan eftersom bränslet förbränns för långsamt för att kunna orsaka en sådan kraftig explosion.
Det är också mystiskt att de ända 7 bildrutorna CIA har släppt fri för allmänheten angående Pentagon-kraschen visar klart och tydligt en kollision med Pentagon,
men inget Boing 747 ses till.
Det enda kamerorna hinner fånga är något som liknar en missil,
vilket också skulle förklara lukten av karbonit som sedan många anställda kände och den kraftiga tryckvågen. Planet som "terroristerna" misslyckades med att kapa,
det som kraschlandade mitt i ingenstans, råder också lite tvivel om, eftersom några vrakdelar eller kropper inte återfanns där heller. En rättsläkare berättar: "Jag fick sluta vara rättsläkare efter 15 minuter för att där fanns inga kroppar".

Men det ringde ju folk från planet?
Är inte det ett motbevis? Angående telefonsamtalen så har en amerikan gjort en undersökning om hurvida man verkligen kan ringa från ett plan på 10 000 meters höjd. Han kom fram till att det är 0.006% chans att ett telefonsamtal ens går fram från den höjden.

Konstigt att allt funkade så perfekt just denna dag.

Det får mej att fundera om vad som egentligen hände den 11 september 2001. Men varför skulle då Bush administrationen göra detta mot sitt land?

Det fins två större anledningar:

1. Eftersom att under WTC fanns en av världens största guldreserver, runt 200 miljarder dollar i guld, som försvann efter attackerna.
2. Bush fick iochmed detta rätten att göra vad som helst, när som helst och var som helst.

http://www.loosechange911.com

http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE

där har ni enligt mig en riktigt intressant film som får en att tänka efter ordentligt.
jag vet att den är lång osv men det är så himla värt att se den.



Jag säger som William Pitt sa en gång: "There is something behind the throne greater than the King himself"


Kände bara att jag måsta skriva av mig lite!

Puss!
/Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar