torsdag 3 december 2009

Radio stationer tystnar.

Alltså från kl 7 till 8 är alla kommersiella radio kanaler tysta. Förstår verkligen inte staten och jag är väldigt upprörd över att the voice tystnar. Om the voice tystnar forever inom ett år så dödar jag regereingen sen mig själv! Sen blir jag extremt upprörd av folket som kommenterat aftonbladet. Vanliga svenssons utan känslor för musik eller annat som sänds på radion! Sorligt alltså 5 timmar kvar. Wooah! blir fan riktigt upprörd så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig.
För er som inte är så insatt i radio är det skillnad på public service radio och kommersiell radio.
Vi kan förmodligen lägga upp skillnaderna någon gång men inte just nu kl 10 över 2 på natten :)

Read it!
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6224393.ab

Let's pray for the commercial radio stations!
over and out // Rasmus

1 kommentar: