torsdag 10 juni 2010

Examen.

Idag är det examen och det är nu meningen att jag ska försöka sammanfatta det första året här på Glada Gudikgymnasiet. Jag kommer ihåg hur det pirrade i magen när jag väntade på bussen första dagen. Efter alla misslyckade försök att få någon ordning på skolan hade jag nästan gett upp hoppet men ville ändå ge det en chans. Så fort jag kom till skolan och fick syn på mina blivande radio dudes kändes allt mycket bättre och den första tiden var sjukt underbar. Jag trodde redan från början att det skulle bli bra, men att nu kunna sitta här och att allt känns så bra som det gör, trodde jag aldrig. Vi har haft våra förluster. Amanda lämnade oss redan på teambuilding veckan i Harsa. Anton lämnade oss efter påsklovet. Och ni är saknade, det ska ni veta! Men vi har även fått äran att få en ny radio dude, Hans. Den första radio sändningen är det starkaste minnet, tätt inpå ligger de första dagarna i studion när vi intervjuade varandra. ” Surfa på vågorna”. Goda tider det.
Ledarskapsutbildningen är kung! Bara så ni vet. Ni sitter vi här. Jag, Rasmus och Hans. Det är dags för sommarlov, jag drar till Grekland på Tisdag. Det känns tråkigt att inte få träffa alla goa människor här på tio veckor. Men lovet behöver vi alla.
Och lycka till i framtiden alla studenter!
Glad sommar eller vad man säger. puss /k

1 kommentar:

  1. HA en suverään sommar så ses vi nytaggade till hösten och kör det bästa andra år som nånsin kommer finnas på Gymnasiet. :)

    SvaraRadera