fredag 20 november 2009

Fredag

Igår fick vi ta svinis sprutan vilket har resulterat i att jag inte är särskilt pigg idag. Jag längtar faktiskt till skolan idag, det är så otroligt tråkigt att bara ligga hemma och inte kunna hålla på med projektet. Jag och Hans ska hitta en massa ljud till radio teatern och det känns inte riktigt som att vi har tid med att någon av oss är borta men sådant är livet.

Twilight uppföljaren "New Moon" har börjat gå på biograferna och jag har hört rycktas att den ska vara riktigt bra. Jag tror att även jag faller för grupptrycket och ser den på bio, känner mig faktiskt ganska nyfiken på den. Vad tror du, duger den eller suger den?

Calle, Erik, Mariette, Reza och Tove ska förmedla kärlek till svenska folket i kvällens Idol. Har de tillräckligt stora hjärtan för att klara av kärleks- temat? Och hur ska det gå för den fortfarande sjuka Anders Bagges inhoppare, "Ladies Night" - stjärnan Martin Stenmarck att bedömma Idolerna? Det kan kanske bli en ganska intressant kväll ändå!

Latero /Karin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar