söndag 20 september 2009

Depp söndag

Gårdagen var jätte trevlig i Karin och Mickis lägenhet. Tog bussen ifrån elevhemmet vid halv 7 och in till stan så hämta jag ut pengar och vandrade mot Mickis och Karins lägenhet. När jag kom fram så satt Mickis och kollade på barnprogram och jag joinade i soffan. Det var helt sämst fast jag satt ändå helt förtrollad och kollade in i tvn. Alltså det var inte mycket som hände men det var i alla fall jätte trevligt o så. Jag Elin och Karin promenerade i alla fall ner till hemköp vid 10 i 11 och köpte tacos. :P Det var gott men jag åt inte så mycket. Kanske det berodde på grejen i Harsa (Läs mer om det i inlägget "harsa"). Tog bussen hem 20 över 2 och Anton o Max sprang fram till mig och kramade mig för cigg.
Thats life and now im signing out chao /// Rasmus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar