torsdag 10 september 2009

Gulligt minne!

Jag måste bara få berätta en sak som ni antagligen inte är ett dugg intresserade utav.
Men ändå...

Jag såg en kille utanför skolan idag. Han är väl 20-22 någonting?
Han har i alla fall en flickvän på skolan och jag var förälskad i honom för typ ett år sedan.
Och jag måste bara få berätta om världens finaste kväll tillsammans med honom.
Det var påskafton förra året, det var iskallt, 20 minusgrader.
Han ringde och vi bestämde att vi skulle träffas första gången någonsin.
Vi mötte varandra, han var full, log mot mig och vi kramades länge.
(Ursäkta att jag är lite känslig nu, haha.)
I alla fall, vi började gå och hade ingen aning om vart vi skulle.
Han erbjöd sig att boka ett hotell till oss över natten. (Sååå romantiskt!)
Jag tackade i alla fall nej eftersom jag inte ville att han skulle slösa pengar på det.
Vi gick nerför en backe, det var kolsvart på himlen och klockan var ungefär 23 på kvällen.
Under ett gatlyse stannade han plötsligt och jag krockade i honom.
Och där och då kysste han mig och fy satan vad duktig han var!
Vi stod där i några minuter i varandras famnar och det var helt underbart.
Ett tag senare gick vi igen men tillslut kände vi nog båda två att våra läppar behövde varandras och lutande mot en vägg kysstes vi som om det vore sista gången.

Och det var det också, för sedan den kvällen har jag aldrig hört något av honom.
Vi skiljdes åt och jag tror nog att båda två visste där och då att det var slut direkt.
Men det var en fin kväll och jag vet att jag var lite väl ärlig nu kanske ;)

/ Amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar