onsdag 9 september 2009

Gladahudik skolan

Tänkte lägga upp mina tankar om våran skola.
När jag först valde denna skola och utbildning hade jag ingen aning om hur folket, lärarna eller utbildningen var här på skolan.
Jag valde just Radio för det verkade vara en rolig linje och för att två av mina högstadie kompisar valde Radio.
En ren chansning alltså. När jag först kom till skolan de två första dagarna var helt underbara, förutom att klassen alltså var ganska tyst osv fast det är ju alltid så när man börjar om på nytt med nytt folk.
Första veckan var också helt underbar och jag började överskatta skolan lite fast man kan ändå inte säga att man överskattar den för att skolan är verkligen 1 på miljonen och jag tror man inte hittar en så mycket bättre skola än den här.
Nu har vi gått i skolan ungefär 3 veckor och jag kan fortfarande inte hitta nått fel på den. Det finns någon lärare som är mindre bra men inge större fel på dom.
Utbildningen här på skolan är väldigt bra och det känns som att jag kommer att orka med att göra allt för att få det betyg jag vill ha.
Så egentligen folk som tycker skolan är väldigt överskattad så om dom trivs bättre på en random skola med 2 tusen elever och man är en i mängden för alla lärare så visst.
Tror absolut inte att det kommer att bli lika bra stämning på andra skolor som den här skolan.
Vi får se i framtiden om jag ändrar uppfattning, kanske denna skola blir helt random för mig också. Men tiden här har varit fantastisk än så länge :)
puss o kraaam // Rasmus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar