onsdag 9 september 2009

Hej hej

Här sitter jag och hostar ihjäl mig.
Faktiskt är det lite små roligt att alla i radio gått och blivit sjuka, vi får sluta kramas hela tiden hörrni!
Jag känner att det här med halva skoldagar börjar bli en trend för mig, men man ska inte ge upp i första taget. Dock hade jag nog inte blivit såhär dålig om jag stannat kvar i sängen imorse istället för att åka iväg till skolan. . men nu är det som det är & jag får se hur det blir imorgon.
En lättnad är iallafall att Rasmus inte fått svininfluensan! Jag höll på att bli riktigt orolig där ett tag. .
Och för att föra Rasmus inlägg vidare så håller jag verkligen med om att Glada Hudik gymnasiet är en på miljonen! Det är inte alls roligt när man blir en i mängden och bara blir ihopblandad med andra. . det är inte heller roligt när lärarna har förutfattade meningar om en. Något som våra lärare på Ghs inte har, hoppas jag!
Btw, en liten fundering bara. Ska man skriva "Ghg" nu istället för "Ghs"? Eftersom namnet är bytt från "skolan" till "gymnasiet". Kanske är jag lite onödigt jobbig nu, men spela roll. Det kan vara bra att veta!

Hörs då / Karin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar