onsdag 9 september 2009

Tråkigt...

Det blir tråkigt i längden att bara sitta hemma.
För det är verkligen det enda jag gör när jag inte går i skolan.
Sitter hemma med min älskade dator som är min bästa vän.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan min laptop.

Mamma lagar mat och brorsan ska snart åka iväg till Gävle.
Han har börjat på akrobatik där borta två dagar i veckan.
Jag fattar inte hur han orkar men det är nog rätt bra för honom.

Idol börjar inte förrän klockan 21 idag, efter fotbollen.
Det gör inte mig något egentligen så...
Hur ska jag klara mig utan Idol nästa vecka när vi åker till Harsa?
Jag får väl ladda ner alla programmen när jag kommer hem då...
Men det blir knappast samma sak.

Sen kan man ju undra hur många som läser våran blogg egentligen...
Kommentera vettja! :)

/ Amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar