måndag 14 september 2009

Ett avskedsinlägg.

Jag vet inte hur många som vet det här, men jag har i alla fall bestämt mig för att hoppa av radiolinjen och glada hudikskolan.
Ingenting kändes rätt och det är verkligen jobbigt att säga det.
Jag hade sett fram emot gymnasiet och att få börja om från början.
Men ingenting gick min väg och jag gav upp.

Jag vet att många kallar mig feg eller meningslös.
Folk kanske snackar skit nu när jag hoppade av.
Och jag får leva med det för även denna gång misslyckades jag.
Och jag längtar verkligen till den dagen då jag lyckas med något.

Det har varit underbart att få lära känna er.
Jag kan inte ge detta någon mer chans för jag vill inte få er närmare mig än vad ni redan är.
Det gör för ont att släppa taget om er sen då.
Jag kunde inte ens ta ett riktigt farväl i Harsa idag, utan jag gick bara.

Ett stort förlåt till Rasmus, Anton och Karin.
Jag hoppas och vet att ni klarar det här utan mig.
Ni är starkare och jag önskar er all lycka i framtiden.

Och tack till alla lärare som verkligen försökte dessa tre veckor.
Jag var nog en för svår nöt att knäcka antar jag.

Vi ses kanske i framtiden.
Det var kul så länge det varade...

/Amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar