fredag 11 september 2009

Less..

Jag tror ingen kan förstå hur less jag är på skolan redan.
Det är ångest när man vaknar, ångest när man lägger sig..
...och ångest när man väl sitter på bussen påväg till skolan.

Jag HATAR när folk tror att de vet vad som är bäst för mig.
"Tänk på din inställning" har jag fått höra 1049539539 gånger nu.
Ni känner inte mig så varför ber ni mig att tänka på min inställning?
(Nu blir det IG på projektet för att jag skriver skit om skolan, haha.)
Nej, jag skriver bara mina åsikter..låt mig tycka vad jag vill.

Om inte nästa vecka i Harsa blir bra vet jag inte vad jag gör.
Det finns två platser på media kvar i Ljusdal.
Och då kommer väl kommentaren "tror du att det blir bättre i Ljusdal!?''
JA, DET TROR JAG!

Visst har jag underbara humörsvängningar?
Igår älskade jag nästan livet i några timmar.
Idag är allting åter igen ett helvete.

Hare gött!
/Amanda.

3 kommentarer:

  1. det suger på media i ljusdal ska du veta.. men jag fattar inte, är erat projekt att blogga bara? :o / vj

    SvaraRadera
  2. Aja gör som du vill, man blir ganska less när du klagar också.

    SvaraRadera
  3. amanda sötplupppp kom till ljusdal :D

    SvaraRadera