måndag 7 september 2009

Gossip 090828

Vi har fått uppgifter att göra en intervju med Karin och Amanda.
Vi har försökt spela spela in dem nu men det går inte så bra.
Nu har vi fixat ljudet.
Amanda är glad nu för första gången idag.
Inspelningarna gick bra
Det var fett roligt
Våran blev bäst
Nu har jag ätit och rökt
Amanda hämtar sin kamera.
Evelina blev arg på mig för att jag inte påminde henne om att ladda kameran så hon kastade sitt skrivhäfte på mig.
Jag sitter här med Ivan
Nu fick Max 1krona av mig till en chokladboll.
Nu kom Evelina och Amanda tillbaks
Nu ska jag smaka cola av Max
Nu är vi i studion,
fett skoj
Vi har snackat sex med Karin
Amanda har skämt ut sig
Nu är vi i datasalen.
Vi diskuterar texterna grafikerna har gjort
Rök paus med Anton, prince blå.
Nu har vi skrivit massa.
Nu sitter vi på golvet.

- Iakttagelser av Rasmus Eriksson, en radio elev på Glada Hudik gymnasiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar