lördag 5 september 2009

HELG!

Det är svårt att beskriva känslan när det blir helg.
14.20 - Lättad, lycklig och jävligt trött.
Men eftersom bussarna till Ljusdal går helt fel kom jag inte hem förrän halv 5 ikväll.
Ibland vill man bara bestämma över allt.

Men nu sitter jag i alla fall här i ett väldigt stökigt rum.
Jag flyttade hem igår och har ännu inte orkat plocka fram alla saker igen.
Det får bli när det blir men kläderna måste jag nästan ha fram tills imorgon.

Ja, imorgon...imorgon är det fest trots att jag egentligen är ganska nervös.
Karin och Mickis ska ha någon slags inflyttningsfest tror jag och dit ska jag.
Mest för Karins skull, men även lite för Markus.
Och nu hoppas jag inte att han eller hans kompisar läser det här för då blir det pinsamt ;)

Kvällen ska spenderas hemma med glass medans resten är i Bollnäs på tranan.
Ha en trevlig helg och så hoppas jag att mina vänner bloggar snart också! ;)

/Amanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar